dc.contributor.advisor |
Zelinský, Miroslav
|
|
dc.contributor.author |
Urbánková, Blanka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T11:47:52Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:49:23Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/361
|
|
dc.description.abstract |
MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE NAKLADATELSTVÍ PRO PODPORU PRODEJNOSTI KNIŽNÍHO TITULU V České republice vydává knihy téměř 4 tisíce nakladatelů. Většina z nich pociťuje nedostatek financí, mnohá malá nakladatelství nevyužívají ani všech možností, které jim k prezentaci vydávaného titulu nabízí marketingové komunikace. Z tohoto důvodu jsme se zaměřili na hledání co nejefektivnější a zároveň co nejméně finančně náročné prezentace knihy. Úvodní část obecně charakterizuje knižní trh, následující kapitoly analyzují praktickou činnost českých nakladatelů. V realizační části je uvedeno sondážní šetření, které se zabývá prvky s rozhodujícím vlivem při nákupním rozhodování zákazníka. V závěru je zpracován návrh na realizaci marketingové komunikace na podporu prodejnosti knižního titulu. |
cs |
dc.format |
82 s., 15 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
708618 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2011 |
|
dc.subject |
knižní trh
|
cs |
dc.subject |
nakladatelství
|
cs |
dc.subject |
prezentace knihy
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový propagační mix
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
podpora prodejnosti
|
cs |
dc.subject |
realizace
|
cs |
dc.subject |
Book marketing
|
en |
dc.subject |
publisher
|
en |
dc.subject |
presentation of book
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing promotional mix
|
en |
dc.subject |
sale support
|
en |
dc.subject |
realization
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace nakladatelství pro podporu prodejnosti knižního titulu |
cs |
dc.title.alternative |
Publishing marketing communications to support selling of book title |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zavřelová, Veronika |
|
dc.date.accepted |
2006-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
There are almost four thousand publishers in The Czech Republic. Surprisingly, majority of them don't feel any financial shortage, but many of them don't even take advantage of the all possibilities, offered to them for the presentation of each and every published title of the marketing communications. Based on this reason, each work is focused to search for the most effective and the least financial presentation of the published book. The introduction depicts the book market; the following chapters are analyzing the practical work of Czech publishers. In the middle (practical) section there is an inquiry research, explaining most important factors influencing customer's decision to buy the book. In the conclusion, there is a suggestion of how the marketing communication supports selling of each title. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2802
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
B |
|