Marketingové komunikace nakladatelství pro podporu prodejnosti knižního titulu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace nakladatelství pro podporu prodejnosti knižního titulu |
Autor: |
Urbánková, Blanka
|
Vedoucí: |
Zelinský, Miroslav
|
Abstrakt:
|
MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE NAKLADATELSTVÍ PRO PODPORU PRODEJNOSTI KNIŽNÍHO TITULU V České republice vydává knihy téměř 4 tisíce nakladatelů. Většina z nich pociťuje nedostatek financí, mnohá malá nakladatelství nevyužívají ani všech možností, které jim k prezentaci vydávaného titulu nabízí marketingové komunikace. Z tohoto důvodu jsme se zaměřili na hledání co nejefektivnější a zároveň co nejméně finančně náročné prezentace knihy. Úvodní část obecně charakterizuje knižní trh, následující kapitoly analyzují praktickou činnost českých nakladatelů. V realizační části je uvedeno sondážní šetření, které se zabývá prvky s rozhodujícím vlivem při nákupním rozhodování zákazníka. V závěru je zpracován návrh na realizaci marketingové komunikace na podporu prodejnosti knižního titulu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/361
|
Datum:
|
2006-05-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2011
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
2802
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet