Marketingové komunikace nakladatelství pro podporu prodejnosti knižního titulu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace nakladatelství pro podporu prodejnosti knižního titulu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace nakladatelství pro podporu prodejnosti knižního titulu
Autor: Urbánková, Blanka
Vedoucí: Zelinský, Miroslav
Abstrakt: MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE NAKLADATELSTVÍ PRO PODPORU PRODEJNOSTI KNIŽNÍHO TITULU V České republice vydává knihy téměř 4 tisíce nakladatelů. Většina z nich pociťuje nedostatek financí, mnohá malá nakladatelství nevyužívají ani všech možností, které jim k prezentaci vydávaného titulu nabízí marketingové komunikace. Z tohoto důvodu jsme se zaměřili na hledání co nejefektivnější a zároveň co nejméně finančně náročné prezentace knihy. Úvodní část obecně charakterizuje knižní trh, následující kapitoly analyzují praktickou činnost českých nakladatelů. V realizační části je uvedeno sondážní šetření, které se zabývá prvky s rozhodujícím vlivem při nákupním rozhodování zákazníka. V závěru je zpracován návrh na realizaci marketingové komunikace na podporu prodejnosti knižního titulu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/361
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2011
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 2802


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
urbánková_2006_dp.pdfZablokované 692.0Kb PDF
urbánková_2006_vp.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
urbánková_2006_op.doc 59Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet