Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Panav, a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Panav, a.s. |
Author: |
Báťková, Šárka
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
První část této diplomové práce je zpracována na základě literárního průzkumu z oblasti marketingové komunikace a konkurenceschopnosti podniku. Analytická část je zaměřena na charakteristiku společnosti Panav, a.s. Senice na Hané a na podrobnou analýzu vykonávaných aktivit v oblasti marketingové komunikace. V projektové části jsem uvedla vlastní doporučení a návrhy ke zlepšení současného stavu. Zaměřila jsem se zejména na problematické oblasti marketingové komunikace společnosti. Projekt rovněž obsahuje analýzu přínosů a rizik, nákladovou analýzu a navrhuje možné způsoby vyhodnocování účinnosti jednotlivých nástrojů komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35889
|
Date:
|
2005-03-07 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
1070
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account