Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Panav, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Panav, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Panav, a.s.
Autor: Báťková, Šárka
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: První část této diplomové práce je zpracována na základě literárního průzkumu z oblasti marketingové komunikace a konkurenceschopnosti podniku. Analytická část je zaměřena na charakteristiku společnosti Panav, a.s. Senice na Hané a na podrobnou analýzu vykonávaných aktivit v oblasti marketingové komunikace. V projektové části jsem uvedla vlastní doporučení a návrhy ke zlepšení současného stavu. Zaměřila jsem se zejména na problematické oblasti marketingové komunikace společnosti. Projekt rovněž obsahuje analýzu přínosů a rizik, nákladovou analýzu a navrhuje možné způsoby vyhodnocování účinnosti jednotlivých nástrojů komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35889
Datum: 2005-03-07
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 1070


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet