Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy TON, a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Michutová, Edita
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:31:16Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:31:16Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35843
|
|
dc.description.abstract |
První část diplomové práce je zpracována na základě literatury z oblasti marketingové komunikace a konkurenceschopnosti podniku.Druhá část je zaměřena na charakteristiku firmy TON, a.s. v Bystřici pod Hostýnem a podrobnou analýzu současného stavu využití marketingové komunikace ve společnosti V projektové části jsem uvedla svá vlastní doporučení a možnosti využití dalších způsobů komunikace. A to v oblasti vnitřního public relations, kde doporučuji vytvořit tiskovinu pro zaměstnance. V oblasti reklamy je to inzerát ve Zlatých stránkách s použitím barvy či častější inzerce v oborových časopisech. Další doporučení směřuje k využití nabízených prostor na zámku města Bystřice pod Hostýnem a umístit zde stálou expozici firemní produkce. Projekt obsahuje rozpočet nákladů na komunikační aktivity, harmonogram prací a možná rizika. |
|
dc.format |
90 s. |
|
dc.format.extent |
398238 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingové nástroje
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
direct marketing
|
cs |
dc.subject |
media
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
marketing tools
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
communicating activities
|
en |
dc.title |
Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy TON, a.s. |
|
dc.title.alternative |
Project of using marketing communication for increasing the competitiveness of the TON company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Medek, Michal |
|
dc.date.accepted |
2005-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The first part of this diploma work is made on the base of study the literature that was dealing with marketing communication and competitiveness. The second part of my work is target at analysis of current situation of marketing communication in the company TON in Bystrice pod Hostynem and also the description of the company. In the third, project, part of my diplomacy work I recommended possibilities of using another communicating activities such as periodical communication in the branch magazines in the Czech Republic or advertisement in red color. I recommended to edit the newsletter for the company employees. I also recommended to take the advantage of the place in the castle in Bystrice pod Hostynem and to situate the exposition of the company products there. The project contains real costs of proposal implements in the marketing communication and at the end of the work there are the benefits and the risks of this project appreciated there. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1020
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-13 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account