Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy TON, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy TON, a.s. |
Autor: |
Michutová, Edita
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
První část diplomové práce je zpracována na základě literatury z oblasti marketingové komunikace a konkurenceschopnosti podniku.Druhá část je zaměřena na charakteristiku firmy TON, a.s. v Bystřici pod Hostýnem a podrobnou analýzu současného stavu využití marketingové komunikace ve společnosti V projektové části jsem uvedla svá vlastní doporučení a možnosti využití dalších způsobů komunikace. A to v oblasti vnitřního public relations, kde doporučuji vytvořit tiskovinu pro zaměstnance. V oblasti reklamy je to inzerát ve Zlatých stránkách s použitím barvy či častější inzerce v oborových časopisech. Další doporučení směřuje k využití nabízených prostor na zámku města Bystřice pod Hostýnem a umístit zde stálou expozici firemní produkce. Projekt obsahuje rozpočet nákladů na komunikační aktivity, harmonogram prací a možná rizika. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35843
|
Datum:
|
2005-03-07 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
1020
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet