Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy TON, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy TON, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy TON, a.s.
Autor: Michutová, Edita
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: První část diplomové práce je zpracována na základě literatury z oblasti marketingové komunikace a konkurenceschopnosti podniku.Druhá část je zaměřena na charakteristiku firmy TON, a.s. v Bystřici pod Hostýnem a podrobnou analýzu současného stavu využití marketingové komunikace ve společnosti V projektové části jsem uvedla svá vlastní doporučení a možnosti využití dalších způsobů komunikace. A to v oblasti vnitřního public relations, kde doporučuji vytvořit tiskovinu pro zaměstnance. V oblasti reklamy je to inzerát ve Zlatých stránkách s použitím barvy či častější inzerce v oborových časopisech. Další doporučení směřuje k využití nabízených prostor na zámku města Bystřice pod Hostýnem a umístit zde stálou expozici firemní produkce. Projekt obsahuje rozpočet nákladů na komunikační aktivity, harmonogram prací a možná rizika.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35843
Datum: 2005-03-07
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 1020


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet