Projekt marketingové komunikace Rady pro reklamu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Lipková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:31:16Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:31:16Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35838
|
|
dc.description.abstract |
V teoretické části práce se budu zabývat charakteristikami marketingových komunikací a jejich úlohou v neziskovém sektoru, dále pak image a marketingovým výzkumem. V analytické části práce budu analyzovat stav marketingové komunikace v konkrétní neziskové organizaci, tedy v Radě pro reklamu. Nejdřív uvedu pár informací o Radě pro reklamu, čím se zabývá atd., dále pak uvedu pár vět o právní úpravě reklamy v České republice a EU. Nakonec budu analyzovat v rovině obecných informací i z hlediska informací získaných průzkumem u široké veřejnosti. Tento průzkum bude zaměřen na známost Rady pro reklamu. V projektové části navrhnu konkrétní možnosti využití marketingové komunikace vycházející jak z teoretické části, tak hlavně z výsledků analytické části této práce. Výsledkem by tedy měl být návrh marketingové komunikace Rady pro reklamu. |
|
dc.format |
75 s., 4 s. obr. příloh |
|
dc.format.extent |
483875 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Rada pro reklamu
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Czech advertising standards council
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace Rady pro reklamu |
|
dc.title.alternative |
The Project of marketing communication of Czech advertising standards council |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ševčíková, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2005-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
In the theoretical part of the work, I will deal with characteristics of the marketing communications and their function at the non-profit sector, furthemore with the image and the marketing research. In the analytic part of the work, I will analyze the state of the marketing communication in a particular non-profit organization, i.e. at the Czech advertising standards council. At first, I will state a few pieces of information about the Czech advertising standards council, what it deals with etc., furthermore I will state a few sentences about the legal regulation of advertisement in the Czech Republic and the European Union. At the end, I will analyze in the level of general information as well as from the aspect of information maintained by a general public research. This research will be focused on the acquaintance of the Czech advertising standards council. In the project part, I will suggest particular possibilities of marketing communication utilization arising from the theoretical part but mainly from the analytic part´s results of this work. The outcome should then be a marketing communication project of the Czech advertising standards council. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1015
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2005-05-13 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account