Projekt marketingové komunikace Rady pro reklamu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingové komunikace Rady pro reklamu |
Author: |
Lipková, Petra
|
Advisor: |
Staňková, Pavla
|
Abstract:
|
V teoretické části práce se budu zabývat charakteristikami marketingových komunikací a jejich úlohou v neziskovém sektoru, dále pak image a marketingovým výzkumem. V analytické části práce budu analyzovat stav marketingové komunikace v konkrétní neziskové organizaci, tedy v Radě pro reklamu. Nejdřív uvedu pár informací o Radě pro reklamu, čím se zabývá atd., dále pak uvedu pár vět o právní úpravě reklamy v České republice a EU. Nakonec budu analyzovat v rovině obecných informací i z hlediska informací získaných průzkumem u široké veřejnosti. Tento průzkum bude zaměřen na známost Rady pro reklamu. V projektové části navrhnu konkrétní možnosti využití marketingové komunikace vycházející jak z teoretické části, tak hlavně z výsledků analytické části této práce. Výsledkem by tedy měl být návrh marketingové komunikace Rady pro reklamu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35838
|
Date:
|
2005-03-07 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
E
1015
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account