Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy Alexandra Valentová - ZIF využitím nástrojů marketingového řízení

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy Alexandra Valentová - ZIF využitím nástrojů marketingového řízení

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Kopúnová, Lucie
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:31:14Z
dc.date.available 2016-06-06T23:00:27Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35827
dc.description.abstract Ve své diplomové práci se zabývám marketingovým řízením a zvýšením konkurenceschopnosti firmy Alexandra Valentová – ZIF. V teoretické části čerpám informace z odborných literárních pramenů. V praktické části se zabývám podrobnou analýzou firmy (SWOT, konkurence, zákazníci), která je důležitá pro následující návrh konkrétního projektu marketingového řízení a konkurenčních výhod. Práce je zakončena rizikovou a nákladovou analýzou.
dc.format 81
dc.format.extent 1517794
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2010
dc.subject marketing cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject konkurenční výhoda cs
dc.subject marketingové řízení cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject swot analýza cs
dc.subject marketing ve stavebnictví cs
dc.subject dodavatelé cs
dc.subject odběratelé cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketing en
dc.subject competitiveness en
dc.subject competitive advantages en
dc.subject marketing control en
dc.subject marketingový mix en
dc.subject swot analysis en
dc.subject marketing of building industry en
dc.subject suppliers en
dc.subject customers en
dc.subject marketingová comunication en
dc.title Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy Alexandra Valentová - ZIF využitím nástrojů marketingového řízení
dc.title.alternative Project of competitivenes increasing of Alexandra Valentova - ZIF by using marketing-management tools
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kafka, Tomáš
dc.date.accepted 2005-06-06
dc.description.abstract-translated Masters thesis is engaged in the marketing management and encreasing competitiveness of Alexandra Valentová – ZIF company. The information of theoretical part are gathered from competent source-books. In a practical part, I deal with a detailed company analysis (SWOT, competitors, customers) that is very important for the following project proposal of marketing management and competitive advantages. The thesis is concluded with a hazard operation and cost study.
dc.description.department Ústav managementu
dc.rights.auth IP
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1004
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account