Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy Alexandra Valentová - ZIF využitím nástrojů marketingového řízení
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy Alexandra Valentová - ZIF využitím nástrojů marketingového řízení |
Autor: |
Kopúnová, Lucie
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Ve své diplomové práci se zabývám marketingovým řízením a zvýšením konkurenceschopnosti firmy Alexandra Valentová – ZIF. V teoretické části čerpám informace z odborných literárních pramenů. V praktické části se zabývám podrobnou analýzou firmy (SWOT, konkurence, zákazníci), která je důležitá pro následující návrh konkrétního projektu marketingového řízení a konkurenčních výhod. Práce je zakončena rizikovou a nákladovou analýzou. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35827
|
Datum:
|
2005-03-07 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2010
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
1004
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet