Projekt marketingové komunikace Klubu kultury Uherské Hradiště
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Kolářová, Alice
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:31:14Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:31:14Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35825
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se týká sestavení plánu marketingové komunikace pro Klub kultury Uherské Hradiště. Nejprve je teoreticky zpracována problematika marketingové komunikace a také přiblížena činnost neziskových organizací. Rovněž je provedena za pomoci dotazníků analýza vnímání marketingové komunikace Klubu kultury Uherské Hradiště u obecné veřejnosti. Projekt nakonec řeší mezery v marketingové komunikaci Klubu kultury Uherské Hradiště a snaží se prostřednictvím navržených nástrojů marketingové komunikace zvýšit povědomí lidí o existenci a činnosti Klubu kultury Uherské Hradiště. |
|
dc.format |
74 s., 16 s. příloh |
|
dc.format.extent |
2243667 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
práce s veřejností
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
přímý marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
non-profit organization
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
personal sale
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace Klubu kultury Uherské Hradiště |
|
dc.title.alternative |
Project of marketing communication of the Club of culture in Uherské Hradiště |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zapletal, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2005-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis work concerns the composing of the marketing communication plan of the Club of culture in Uherské Hradiště. At first the problem of marketing communication and activity of non – profit organizations is executed. The analysis of perception marketing communication is executed at the general public. The project solves the blanks in the marketing communication of the Club of culture in Uherské Hradiště and it tries to increase the public awareness of the Club of culture in Uherské Hradiště by mean of new tools marketing communication. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1002
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2005-05-13 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account