Projekt marketingové komunikace Klubu kultury Uherské Hradiště

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace Klubu kultury Uherské Hradiště

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Kolářová, Alice
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:31:14Z
dc.date.available 2016-06-06T08:31:14Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35825
dc.description.abstract Tato diplomová práce se týká sestavení plánu marketingové komunikace pro Klub kultury Uherské Hradiště. Nejprve je teoreticky zpracována problematika marketingové komunikace a také přiblížena činnost neziskových organizací. Rovněž je provedena za pomoci dotazníků analýza vnímání marketingové komunikace Klubu kultury Uherské Hradiště u obecné veřejnosti. Projekt nakonec řeší mezery v marketingové komunikaci Klubu kultury Uherské Hradiště a snaží se prostřednictvím navržených nástrojů marketingové komunikace zvýšit povědomí lidí o existenci a činnosti Klubu kultury Uherské Hradiště.
dc.format 74 s., 16 s. příloh
dc.format.extent 2243667
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject práce s veřejností cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject non-profit organization en
dc.subject advertising en
dc.subject public relations en
dc.subject personal sale en
dc.subject sales promotion en
dc.subject direct marketing en
dc.subject marketing research en
dc.title Projekt marketingové komunikace Klubu kultury Uherské Hradiště
dc.title.alternative Project of marketing communication of the Club of culture in Uherské Hradiště
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zapletal, Jaroslav
dc.date.accepted 2005-06-06
dc.description.abstract-translated This thesis work concerns the composing of the marketing communication plan of the Club of culture in Uherské Hradiště. At first the problem of marketing communication and activity of non – profit organizations is executed. The analysis of perception marketing communication is executed at the general public. The project solves the blanks in the marketing communication of the Club of culture in Uherské Hradiště and it tries to increase the public awareness of the Club of culture in Uherské Hradiště by mean of new tools marketing communication.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1002
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account