Projekt marketingové komunikace Klubu kultury Uherské Hradiště
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace Klubu kultury Uherské Hradiště |
Autor: |
Kolářová, Alice
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se týká sestavení plánu marketingové komunikace pro Klub kultury Uherské Hradiště. Nejprve je teoreticky zpracována problematika marketingové komunikace a také přiblížena činnost neziskových organizací. Rovněž je provedena za pomoci dotazníků analýza vnímání marketingové komunikace Klubu kultury Uherské Hradiště u obecné veřejnosti. Projekt nakonec řeší mezery v marketingové komunikaci Klubu kultury Uherské Hradiště a snaží se prostřednictvím navržených nástrojů marketingové komunikace zvýšit povědomí lidí o existenci a činnosti Klubu kultury Uherské Hradiště. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35825
|
Datum:
|
2005-03-07 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
1002
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet