Projektové řešení marketingových komunikací v oblasti odpadového hospodářství jako nástroje zvyšování podílu vytříděných složek komunálního odpadu ve společnosti Technické služby Zlín, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vitková, Romana
|
|
dc.contributor.author |
Kolář, Ivo
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:31:14Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:31:14Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35824
|
|
dc.description.abstract |
Projektové řešení marketingových komunikací ve společnosti Technické služby Zlín, s. r. o. si klade za cíl zvýšit podíl vytříděných složek komunálního odpadu. Snaží se využít stávajících komunikačních kanálů, které zdokonaluje a nastínit vytvoření nových komunikačních kanálů, které pozitivně ovlivní podíl vytříděných složek a zároveň co nejmíň zatíží rozpočet společnosti. Výsledky tohoto projektu budou do kvantifikovatelné. Bude tedy možno zjistit jaký měla jeho realizace přínos z hlediska navýšení množství vytříděných složek a na druhou stranu bude vyčíslitelná částka, která bude do projektu vložena. |
|
dc.format |
89 s., 15 s. obr. příloh |
|
dc.format.extent |
3090201 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
odpadové hospodářství
|
cs |
dc.subject |
Technické služby Zlín
|
cs |
dc.subject |
s. r. o.
|
cs |
dc.subject |
tříděný odpad
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Waste Management
|
en |
dc.subject |
Technické služby Zlín
|
en |
dc.subject |
s. r. o.
|
en |
dc.subject |
Sorted out Waste
|
en |
dc.title |
Projektové řešení marketingových komunikací v oblasti odpadového hospodářství jako nástroje zvyšování podílu vytříděných složek komunálního odpadu ve společnosti Technické služby Zlín, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
The Marketing Communication Project in the Waste Management Area as a Tool for building up the Proportion of the sorted out Components out of the Municipal Waste in Technické služby Zlín, s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2005-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of the project solution of marketing communication in Technické služby Zlín, s. r. o. is to increase the sorted out components out of the mu-nicipal waste. The project takes an advantage of the current communication channels, improves them and sets up the new communication channels. Those will positively influence the sorted out components. The project tasks the budget of the company as few as possible. The results of the project will be quantifiable. The benefit in sorted out components will be clear. On the other hand will be also clear the invested sum. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1001
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2005-05-13 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account