Projektové řešení marketingových komunikací v oblasti odpadového hospodářství jako nástroje zvyšování podílu vytříděných složek komunálního odpadu ve společnosti Technické služby Zlín, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projektové řešení marketingových komunikací v oblasti odpadového hospodářství jako nástroje zvyšování podílu vytříděných složek komunálního odpadu ve společnosti Technické služby Zlín, s.r.o. |
Author: |
Kolář, Ivo
|
Advisor: |
Vitková, Romana
|
Abstract:
|
Projektové řešení marketingových komunikací ve společnosti Technické služby Zlín, s. r. o. si klade za cíl zvýšit podíl vytříděných složek komunálního odpadu. Snaží se využít stávajících komunikačních kanálů, které zdokonaluje a nastínit vytvoření nových komunikačních kanálů, které pozitivně ovlivní podíl vytříděných složek a zároveň co nejmíň zatíží rozpočet společnosti. Výsledky tohoto projektu budou do kvantifikovatelné. Bude tedy možno zjistit jaký měla jeho realizace přínos z hlediska navýšení množství vytříděných složek a na druhou stranu bude vyčíslitelná částka, která bude do projektu vložena. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35824
|
Date:
|
2005-03-07 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
1001
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account