Projektové řešení marketingových komunikací v oblasti odpadového hospodářství jako nástroje zvyšování podílu vytříděných složek komunálního odpadu ve společnosti Technické služby Zlín, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projektové řešení marketingových komunikací v oblasti odpadového hospodářství jako nástroje zvyšování podílu vytříděných složek komunálního odpadu ve společnosti Technické služby Zlín, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projektové řešení marketingových komunikací v oblasti odpadového hospodářství jako nástroje zvyšování podílu vytříděných složek komunálního odpadu ve společnosti Technické služby Zlín, s.r.o.
Author: Kolář, Ivo
Advisor: Vitková, Romana
Abstract: Projektové řešení marketingových komunikací ve společnosti Technické služby Zlín, s. r. o. si klade za cíl zvýšit podíl vytříděných složek komunálního odpadu. Snaží se využít stávajících komunikačních kanálů, které zdokonaluje a nastínit vytvoření nových komunikačních kanálů, které pozitivně ovlivní podíl vytříděných složek a zároveň co nejmíň zatíží rozpočet společnosti. Výsledky tohoto projektu budou do kvantifikovatelné. Bude tedy možno zjistit jaký měla jeho realizace přínos z hlediska navýšení množství vytříděných složek a na druhou stranu bude vyčíslitelná částka, která bude do projektu vložena.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35824
Date: 2005-03-07
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 1001


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account