Projekt implementace CRM systému v překladatelské agentuře Zelenka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt implementace CRM systému v překladatelské agentuře Zelenka

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Bobálová, Lenka
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:31:12Z
dc.date.available 2016-06-06T08:31:12Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35808
dc.description.abstract Význam stálých a přínosných zákazníků pro úspěch firem neustále roste. Proto je dů-ležité věnovat stále více pozornosti budování kvalitních vztahů s těmito zákazníky. Jednou z možností, jak upevňovat tyto vztahy, je jejich řízení pomocí CRM. Ve své práci jsem se zabývala zaváděním CRM systému do firmy Agentura Zelenka. Zaměřila jsem se na přínosy, které tato inovace firmě přinese, a následně jsem vypracovala projekt tvorby CRM systému a jeho implementace do podnikových procesů.
dc.format 78 s., 3 s. příloh
dc.format.extent 1082795
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject CRM systém cs
dc.subject zákazníci cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject strategické plánování cs
dc.subject CRM system en
dc.subject customers en
dc.subject competitive en
dc.subject strategy planning en
dc.title Projekt implementace CRM systému v překladatelské agentuře Zelenka
dc.title.alternative CRM system implementation project in translation agency Zelenka
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Benda, Ivo
dc.date.accepted 2005-06-06
dc.description.abstract-translated The significance of permanent and beneficial customers for company’s success is steadily growing. This is why it is important to pay more and closer attention to building quality relationship with these customers. One of the possibilities in firming-up these rela-tionships is their management through CRM. My work concerned the introduction of a CRM system in the Zelenka Language Agency. I have focused on benefits, which this innovation would bring to the company and subsequently, I have prepared project in creating the CRM system and its incorporation within the company processes.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 985
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account