Projekt implementace CRM systému v překladatelské agentuře Zelenka
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Bobálová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:31:12Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:31:12Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35808
|
|
dc.description.abstract |
Význam stálých a přínosných zákazníků pro úspěch firem neustále roste. Proto je dů-ležité věnovat stále více pozornosti budování kvalitních vztahů s těmito zákazníky. Jednou z možností, jak upevňovat tyto vztahy, je jejich řízení pomocí CRM. Ve své práci jsem se zabývala zaváděním CRM systému do firmy Agentura Zelenka. Zaměřila jsem se na přínosy, které tato inovace firmě přinese, a následně jsem vypracovala projekt tvorby CRM systému a jeho implementace do podnikových procesů. |
|
dc.format |
78 s., 3 s. příloh |
|
dc.format.extent |
1082795 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
CRM systém
|
cs |
dc.subject |
zákazníci
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
strategické plánování
|
cs |
dc.subject |
CRM system
|
en |
dc.subject |
customers
|
en |
dc.subject |
competitive
|
en |
dc.subject |
strategy planning
|
en |
dc.title |
Projekt implementace CRM systému v překladatelské agentuře Zelenka |
|
dc.title.alternative |
CRM system implementation project in translation agency Zelenka |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Benda, Ivo |
|
dc.date.accepted |
2005-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The significance of permanent and beneficial customers for company’s success is steadily growing. This is why it is important to pay more and closer attention to building quality relationship with these customers. One of the possibilities in firming-up these rela-tionships is their management through CRM. My work concerned the introduction of a CRM system in the Zelenka Language Agency. I have focused on benefits, which this innovation would bring to the company and subsequently, I have prepared project in creating the CRM system and its incorporation within the company processes. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
985
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-13 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account