dc.contributor.advisor |
Pavlů, Dušan
|
|
dc.contributor.author |
Kamenárová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:45Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:45Z |
|
dc.date.issued |
2005-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35588
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná práce se zabývá integrovanými marketingovými komunikacemi aplikovanými na konkrétní existující subjekt, kterým je Vinařské centrum Mikulov. V úvodní části je nastíněn vývoj vinařství jako jednoho z důležitých a historicky nejstarších odvětví v naší republice. Práce dále shrnuje situaci v tomto oboru okrajově v České republice s důrazem na oblast Mikulovska a to jak z pohledu výroby a prodeje vína tak i z pohledu využití vinařství jako jednoho z rozvíjejících se odvětví cestovního ruchu. Další část práce se zabývá marketingovými aktivitami subjektů vzniklých po roce 1990, stručnou analýzou marketingového řízení firem v této oblasti, nastíněním hlavních předností a nedostatků. V praktické části bakalářské práce jsou řešeny integrované marketingové komunikace Vinařského centra Mikulov. V závěru práce je pak nastíněn konkrétní komunikační mix na dobu jednoho roku. |
|
dc.format |
55 s., 5 s. příloh |
|
dc.format.extent |
2862495 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Integrované marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
vinařství
|
cs |
dc.subject |
marketingový komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
Vinařské centrum
|
cs |
dc.subject |
Mikulov
|
cs |
dc.subject |
Integrated Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
winemaking
|
en |
dc.subject |
marketing communication mix
|
en |
dc.subject |
Vinařské centrum
|
en |
dc.subject |
Wine centre
|
en |
dc.subject |
Mikulov
|
en |
dc.title |
Marketingové integrované komunikace Vinařského centra Mikulov |
|
dc.title.alternative |
Integrated Marketing Communication of Vinařské centrum Mikulov |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kulhánek, Ivan |
|
dc.date.accepted |
2005-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theses topic deals with integrated marketing communication that is applied in existing business environment of Vinařské centrum Mikulov. The opening part briefly outlines the development of winemaking and winegrowing, as one of the oldest and most important field of human activity in our lands. The theses also summarizes the current winemaking development in the Czech Republic with emphasis given not only to winemaking and wine business, but also to the development of a new flourishing filed of tourism of the Mikulov winemaking area. The medial part covers the after 1990 established entrepreneurs´ activities, brief analysis of marketing management of companies and entrepreneurs involved in above mention field, and outlines the main pros and cons. The practical part solves the integrated marketing communication of Vinařské centrum Mikulov. The closing part then sketches the actual one year-lasting communication mix. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
727
|
|
utb.result.grade |
B |
|