Marketingové integrované komunikace Vinařského centra Mikulov

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové integrované komunikace Vinařského centra Mikulov

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavlů, Dušan
dc.contributor.author Kamenárová, Kateřina
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:45Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:45Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35588
dc.description.abstract Předkládaná práce se zabývá integrovanými marketingovými komunikacemi aplikovanými na konkrétní existující subjekt, kterým je Vinařské centrum Mikulov. V úvodní části je nastíněn vývoj vinařství jako jednoho z důležitých a historicky nejstarších odvětví v naší republice. Práce dále shrnuje situaci v tomto oboru okrajově v České republice s důrazem na oblast Mikulovska a to jak z pohledu výroby a prodeje vína tak i z pohledu využití vinařství jako jednoho z rozvíjejících se odvětví cestovního ruchu. Další část práce se zabývá marketingovými aktivitami subjektů vzniklých po roce 1990, stručnou analýzou marketingového řízení firem v této oblasti, nastíněním hlavních předností a nedostatků. V praktické části bakalářské práce jsou řešeny integrované marketingové komunikace Vinařského centra Mikulov. V závěru práce je pak nastíněn konkrétní komunikační mix na dobu jednoho roku.
dc.format 55 s., 5 s. příloh
dc.format.extent 2862495
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Integrované marketingové komunikace cs
dc.subject vinařství cs
dc.subject marketingový komunikační mix cs
dc.subject Vinařské centrum cs
dc.subject Mikulov cs
dc.subject Integrated Marketing Communication en
dc.subject winemaking en
dc.subject marketing communication mix en
dc.subject Vinařské centrum en
dc.subject Wine centre en
dc.subject Mikulov en
dc.title Marketingové integrované komunikace Vinařského centra Mikulov
dc.title.alternative Integrated Marketing Communication of Vinařské centrum Mikulov
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kulhánek, Ivan
dc.date.accepted 2005-05-31
dc.description.abstract-translated The theses topic deals with integrated marketing communication that is applied in existing business environment of Vinařské centrum Mikulov. The opening part briefly outlines the development of winemaking and winegrowing, as one of the oldest and most important field of human activity in our lands. The theses also summarizes the current winemaking development in the Czech Republic with emphasis given not only to winemaking and wine business, but also to the development of a new flourishing filed of tourism of the Mikulov winemaking area. The medial part covers the after 1990 established entrepreneurs´ activities, brief analysis of marketing management of companies and entrepreneurs involved in above mention field, and outlines the main pros and cons. The practical part solves the integrated marketing communication of Vinařské centrum Mikulov. The closing part then sketches the actual one year-lasting communication mix.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 727
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account