Marketingové integrované komunikace Vinařského centra Mikulov

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové integrované komunikace Vinařského centra Mikulov

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové integrované komunikace Vinařského centra Mikulov
Autor: Kamenárová, Kateřina
Vedoucí: Pavlů, Dušan
Abstrakt: Předkládaná práce se zabývá integrovanými marketingovými komunikacemi aplikovanými na konkrétní existující subjekt, kterým je Vinařské centrum Mikulov. V úvodní části je nastíněn vývoj vinařství jako jednoho z důležitých a historicky nejstarších odvětví v naší republice. Práce dále shrnuje situaci v tomto oboru okrajově v České republice s důrazem na oblast Mikulovska a to jak z pohledu výroby a prodeje vína tak i z pohledu využití vinařství jako jednoho z rozvíjejících se odvětví cestovního ruchu. Další část práce se zabývá marketingovými aktivitami subjektů vzniklých po roce 1990, stručnou analýzou marketingového řízení firem v této oblasti, nastíněním hlavních předností a nedostatků. V praktické části bakalářské práce jsou řešeny integrované marketingové komunikace Vinařského centra Mikulov. V závěru práce je pak nastíněn konkrétní komunikační mix na dobu jednoho roku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35588
Datum: 2005-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 727


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet