Costumer Relationship Management - nové božstvo marketingových komunikací?

DSpace Repository

Language: English čeština 

Costumer Relationship Management - nové božstvo marketingových komunikací?

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Kalmus, Alexandr
dc.date.accessioned 2010-07-15T03:08:47Z
dc.date.available 2010-07-15T03:08:47Z
dc.date.issued 2007-04-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3552
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje posouzení pravdivosti hypotézy, že Costumer Relationship Management - Řízení vztahů se zákazníky, je "novým božstvem marketingových komunikací". CRM je především moderní metodou péče o zákazníka, která přináší výsledky ve zvýšení kvality vztahu zákazníka k firmě a v posílení jeho důvěry a loajality k firmě. Současný vývoj a rozsah řešení CRM je ve velké míře podmíněn rozvojem nových komunikačních prostředků. Tomu také odpovídá jeho postavení v řetězci marketingových komunikací, kdy je role CRM podmíněna kvalitou využití jednotlivých prostředků komunikace a jejich rozsahem. Součástí práce je analýza českého trhu CRM systémů a také projekt optimalizace systému CRM v konkrétní firmě. cs
dc.format 80 s., 10 s. obrazových příloh cs
dc.format.extent 907962 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Customer Relationship Management - CRM cs
dc.subject Procesy cs
dc.subject Technologie cs
dc.subject Analýza cs
dc.subject Informační systém-IS cs
dc.subject ERP cs
dc.subject Rizika cs
dc.subject Přínos CRM cs
dc.subject Customer Relationship Management-CRM en
dc.subject Processes en
dc.subject Technology en
dc.subject Analysis en
dc.subject Information System-IS en
dc.subject ERP en
dc.subject Risks en
dc.subject Benefits of CRM en
dc.title Costumer Relationship Management - nové božstvo marketingových komunikací? cs
dc.title.alternative Costumer Relationship Management - New godhood of marketing communications? en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2007-05-28
dc.description.abstract-translated This dissertation is dedicated to review relevancy of hypothesis, that Costumer Relationship Management is "becoming a new godhood of marketing communications'q. First of all CRM represents a modern method to support customer care. Implementation of CRM brings significant benefits in improving relationships between customers and company and in empowering customer's trust and loyalty to a company. Present evolution and scope of CRM solutions is boosted by development of new means of communication. This fact also reflects CRM's position in the set of marketing communications where CRM's role is qualified by quality of utilization of particular communication tools. An analysis of Czech commercial CRM market is also part of this work as well as a project of optimization of CRM system in a particular company. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4944
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
kalmus_2007_dp.pdf 886.6Kb PDF View/Open
kalmus_2007_vp.doc 61.5Kb Microsoft Word View/Open
kalmus_2007_op.doc 42Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account