dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Kalmus, Alexandr
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T03:08:47Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T03:08:47Z |
|
dc.date.issued |
2007-04-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3552
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje posouzení pravdivosti hypotézy, že Costumer Relationship Management - Řízení vztahů se zákazníky, je "novým božstvem marketingových komunikací". CRM je především moderní metodou péče o zákazníka, která přináší výsledky ve zvýšení kvality vztahu zákazníka k firmě a v posílení jeho důvěry a loajality k firmě. Současný vývoj a rozsah řešení CRM je ve velké míře podmíněn rozvojem nových komunikačních prostředků. Tomu také odpovídá jeho postavení v řetězci marketingových komunikací, kdy je role CRM podmíněna kvalitou využití jednotlivých prostředků komunikace a jejich rozsahem. Součástí práce je analýza českého trhu CRM systémů a také projekt optimalizace systému CRM v konkrétní firmě. |
cs |
dc.format |
80 s., 10 s. obrazových příloh |
cs |
dc.format.extent |
907962 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Customer Relationship Management - CRM
|
cs |
dc.subject |
Procesy
|
cs |
dc.subject |
Technologie
|
cs |
dc.subject |
Analýza
|
cs |
dc.subject |
Informační systém-IS
|
cs |
dc.subject |
ERP
|
cs |
dc.subject |
Rizika
|
cs |
dc.subject |
Přínos CRM
|
cs |
dc.subject |
Customer Relationship Management-CRM
|
en |
dc.subject |
Processes
|
en |
dc.subject |
Technology
|
en |
dc.subject |
Analysis
|
en |
dc.subject |
Information System-IS
|
en |
dc.subject |
ERP
|
en |
dc.subject |
Risks
|
en |
dc.subject |
Benefits of CRM
|
en |
dc.title |
Costumer Relationship Management - nové božstvo marketingových komunikací? |
cs |
dc.title.alternative |
Costumer Relationship Management - New godhood of marketing communications? |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
dc.date.accepted |
2007-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
This dissertation is dedicated to review relevancy of hypothesis, that Costumer Relationship Management is "becoming a new godhood of marketing communications'q. First of all CRM represents a modern method to support customer care. Implementation of CRM brings significant benefits in improving relationships between customers and company and in empowering customer's trust and loyalty to a company. Present evolution and scope of CRM solutions is boosted by development of new means of communication. This fact also reflects CRM's position in the set of marketing communications where CRM's role is qualified by quality of utilization of particular communication tools. An analysis of Czech commercial CRM market is also part of this work as well as a project of optimization of CRM system in a particular company. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4944
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
B |
|