Costumer Relationship Management - nové božstvo marketingových komunikací?
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Costumer Relationship Management - nové božstvo marketingových komunikací? |
Autor: |
Kalmus, Alexandr
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se věnuje posouzení pravdivosti hypotézy, že Costumer Relationship Management - Řízení vztahů se zákazníky, je "novým božstvem marketingových komunikací". CRM je především moderní metodou péče o zákazníka, která přináší výsledky ve zvýšení kvality vztahu zákazníka k firmě a v posílení jeho důvěry a loajality k firmě. Současný vývoj a rozsah řešení CRM je ve velké míře podmíněn rozvojem nových komunikačních prostředků. Tomu také odpovídá jeho postavení v řetězci marketingových komunikací, kdy je role CRM podmíněna kvalitou využití jednotlivých prostředků komunikace a jejich rozsahem. Součástí práce je analýza českého trhu CRM systémů a také projekt optimalizace systému CRM v konkrétní firmě. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3552
|
Datum:
|
2007-04-20 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
4944
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet