Faktory rozhodování vystavovatele o účasti na veletrhu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pavlů, Dušan
|
|
dc.contributor.author |
Rachunek, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:33Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:33Z |
|
dc.date.issued |
2005-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35493
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se snaží postihnout výseč z příprav, kterou musí každá firma chystající se na veletrh či výstavu podstoupit. Jde o výseč týkající se rozhodovacího procesu, za kterým se skrývá několik analýz, vycházejících ze stanovení faktorů respektive kritérií, jež jsou pro tu kterou firmu důležitá. Snažil jsem se v této práci zmapovat tato kritéria a přispět tak svým malým dílem k úspěšnému zvládnutí procesu, na jehož konci bude logické rozhodnutí opřené o firemní cíle, fakta a možnosti té které firmy. |
|
dc.format |
47 s. |
|
dc.format.extent |
1051136 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
veletrh
|
cs |
dc.subject |
vystavovatel
|
cs |
dc.subject |
příprava
|
cs |
dc.subject |
rozhodovací proces
|
cs |
dc.subject |
tradefair
|
en |
dc.subject |
exhibitor
|
en |
dc.subject |
preparation
|
en |
dc.subject |
determination process
|
en |
dc.title |
Faktory rozhodování vystavovatele o účasti na veletrhu |
|
dc.title.alternative |
Factors of decision exhibitor about participation at trdafair |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Svoboda, Václav |
|
dc.date.accepted |
2005-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
Barchelor´s work tries to affect a small sector from preparation which every firm, that is preparing to visit a trade fair or exhibition, must undergo. It is a sector concerning to determination process after which a several analyses outgoing from dedicated factors-criterias are hidden which are important for a firm. I was trying to chart these criterias and help by my small writing for a succesfull process making at its end will be a logical decision leant on a firm goals, facts and possibilities of dedicated firm |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
597
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2005-05-06 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account