Faktory rozhodování vystavovatele o účasti na veletrhu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Faktory rozhodování vystavovatele o účasti na veletrhu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Faktory rozhodování vystavovatele o účasti na veletrhu
Autor: Rachunek, Petr
Vedoucí: Pavlů, Dušan
Abstrakt: Bakalářská práce se snaží postihnout výseč z příprav, kterou musí každá firma chystající se na veletrh či výstavu podstoupit. Jde o výseč týkající se rozhodovacího procesu, za kterým se skrývá několik analýz, vycházejících ze stanovení faktorů respektive kritérií, jež jsou pro tu kterou firmu důležitá. Snažil jsem se v této práci zmapovat tato kritéria a přispět tak svým malým dílem k úspěšnému zvládnutí procesu, na jehož konci bude logické rozhodnutí opřené o firemní cíle, fakta a možnosti té které firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35493
Datum: 2005-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 597


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet