Využití výzkumu spokojenosti zákazníků v marketingové komunikaci
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Šišková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:31Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:31Z |
|
dc.date.issued |
2005-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35476
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá marketingovou komunikací a marketingovým výzkumem obecně, zvláště pak využitím marketingových výzkumů v oblasti služeb. Dále se především věnuje výzkumům spokojenosti zákazníků a využití jeho výsledků v marketingové komunikaci. Praktická část je zaměřena na realizovaný výzkum spokojenosti klientů ve společnosti ADM. Sleduje všechny fáze realizace tohoto výzkumu od definice cílů a přípravy dotazníků, přes sběr informací pomocí telefonického dotazování až k vyhodnocení. Následně jsou navrženy konkrétní možnosti využití výsledků výzkumu spokojenosti klientů v marketingové komunikaci. |
|
dc.format |
58 s., 45 s. příloh |
|
dc.format.extent |
2734818 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
výzkum
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
výzkum spokojenosti zákazníků
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
telefonické dotazování
|
cs |
dc.subject |
research
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
research of customer satisfaction
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
call questioning
|
en |
dc.title |
Využití výzkumu spokojenosti zákazníků v marketingové komunikaci |
|
dc.title.alternative |
Usage of customer satisfaction research in marketing communication |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2005-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
A theoretical part of this Bachelor thesis deals with marketing communication and marketing research in general and mainly with application of the marketing research in services area. This Bachelor thesis works with the research of customers' satisfaction and with using of that in the marketing communication. The practical part is focused on the implemented research of customers' satisfaction in the company called ADM. It follows all parts of the realisation of that research, starting from the definition of objectives and preparation of a questionnaire, followed by collecting of information on the phone, to evaluation of the research. Afterwards, certain possibilities of using the results of the research in marketing communication are proposed. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
580
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2005-05-06 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account