Využití výzkumu spokojenosti zákazníků v marketingové komunikaci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití výzkumu spokojenosti zákazníků v marketingové komunikaci |
Autor: |
Šišková, Jana
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá marketingovou komunikací a marketingovým výzkumem obecně, zvláště pak využitím marketingových výzkumů v oblasti služeb. Dále se především věnuje výzkumům spokojenosti zákazníků a využití jeho výsledků v marketingové komunikaci. Praktická část je zaměřena na realizovaný výzkum spokojenosti klientů ve společnosti ADM. Sleduje všechny fáze realizace tohoto výzkumu od definice cílů a přípravy dotazníků, přes sběr informací pomocí telefonického dotazování až k vyhodnocení. Následně jsou navrženy konkrétní možnosti využití výsledků výzkumu spokojenosti klientů v marketingové komunikaci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35476
|
Datum:
|
2005-02-10 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
580
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet