Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gregarová, Magda
dc.contributor.author Panáč, David
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:30Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:30Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35474
dc.description.abstract Jaký má dospívající mládež na tyto značky názor, se snažím popsat v této práci. Vliv značky na mládež a jejich vzájemný vztah. Klady a zápory značkového oblečení vůči této cílové skupině. Které oděvní značky má tato skupina nejoblíbenější, co ovlivňuje jejich názor při koupi oblečení, kdo jí na oblečení přispívá? Pomocí dotazníku a dotazování analyzuji názory této cílové skupiny a na základě konkrétních výstupů se snažím doporučit konkrétní řešení při budování pozice na trhu.
dc.format 43 s, 6 obr. příloh
dc.format.extent 2694654
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject značka cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject dospívající mládež cs
dc.subject reklama cs
dc.subject marketing cs
dc.subject propagace cs
dc.subject analýza cs
dc.subject brand en
dc.subject target group en
dc.subject teenage generation en
dc.subject advertising en
dc.subject marketing en
dc.subject promotion en
dc.subject analyzis en
dc.title Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání
dc.title.alternative Analysis of the relationship of teenagers to the brand mark in fashion
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šišková, Šárka
dc.date.accepted 2005-05-31
dc.description.abstract-translated What is the opinion of the teenage generation on these marks i want to describe in this work. Influence of the brand mark on teenagers and their mutual relationship. Advantages and disadvantages of branded fashion against this target group. Which fashion marks are most favourite, what is influencing their opinion when buying clothes, who does help them financing it? With the help of questionaries I am analyzing opinions of the target group and on the basis of concrete outputs I am trying to recommend solution for building the position on market.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 578
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account