Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gregarová, Magda
|
|
dc.contributor.author |
Panáč, David
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:30Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:30Z |
|
dc.date.issued |
2005-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35474
|
|
dc.description.abstract |
Jaký má dospívající mládež na tyto značky názor, se snažím popsat v této práci. Vliv značky na mládež a jejich vzájemný vztah. Klady a zápory značkového oblečení vůči této cílové skupině. Které oděvní značky má tato skupina nejoblíbenější, co ovlivňuje jejich názor při koupi oblečení, kdo jí na oblečení přispívá? Pomocí dotazníku a dotazování analyzuji názory této cílové skupiny a na základě konkrétních výstupů se snažím doporučit konkrétní řešení při budování pozice na trhu. |
|
dc.format |
43 s, 6 obr. příloh |
|
dc.format.extent |
2694654 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
dospívající mládež
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
teenage generation
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
analyzis
|
en |
dc.title |
Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání |
|
dc.title.alternative |
Analysis of the relationship of teenagers to the brand mark in fashion |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šišková, Šárka |
|
dc.date.accepted |
2005-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
What is the opinion of the teenage generation on these marks i want to describe in this work. Influence of the brand mark on teenagers and their mutual relationship. Advantages and disadvantages of branded fashion against this target group. Which fashion marks are most favourite, what is influencing their opinion when buying clothes, who does help them financing it? With the help of questionaries I am analyzing opinions of the target group and on the basis of concrete outputs I am trying to recommend solution for building the position on market. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
578
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2005-05-06 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account