Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání |
Autor: |
Panáč, David
|
Vedoucí: |
Gregarová, Magda
|
Abstrakt:
|
Jaký má dospívající mládež na tyto značky názor, se snažím popsat v této práci. Vliv značky na mládež a jejich vzájemný vztah. Klady a zápory značkového oblečení vůči této cílové skupině. Které oděvní značky má tato skupina nejoblíbenější, co ovlivňuje jejich názor při koupi oblečení, kdo jí na oblečení přispívá? Pomocí dotazníku a dotazování analyzuji názory této cílové skupiny a na základě konkrétních výstupů se snažím doporučit konkrétní řešení při budování pozice na trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35474
|
Datum:
|
2005-02-10 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
578
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet