Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání
Autor: Panáč, David
Vedoucí: Gregarová, Magda
Abstrakt: Jaký má dospívající mládež na tyto značky názor, se snažím popsat v této práci. Vliv značky na mládež a jejich vzájemný vztah. Klady a zápory značkového oblečení vůči této cílové skupině. Které oděvní značky má tato skupina nejoblíbenější, co ovlivňuje jejich názor při koupi oblečení, kdo jí na oblečení přispívá? Pomocí dotazníku a dotazování analyzuji názory této cílové skupiny a na základě konkrétních výstupů se snažím doporučit konkrétní řešení při budování pozice na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35474
Datum: 2005-02-10
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 578


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet