Řízení prodejů reklamního času soukromé rozhlasové stanice
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pavlů, Dušan
|
|
dc.contributor.author |
Kašparová, Bohdana
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:29Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:29Z |
|
dc.date.issued |
2005-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35466
|
|
dc.description.abstract |
Sféra rozhlasového vysílání je rozdělena na veřejnoprávní a soukromé stanice. Soukromé stanice soutěží na trhu mediálním i reklamním o přízeň posluchačů i reklamních klientů. Rádio lze do mediálního mixu zařadit za předpokladu využití jeho silných stránek. Na jeho komerční možnosti má vliv množství jeho posluchačů, ale především konzultační způsob prodeje. Úspěšnost osobního prodeje ovlivňuje plánování měřitelných proměnných a činnost i výkon prodejců. Řízení prodejů v regionu pracuje především na průmyslovém trhu. Cíle a efektivita lokálního prodeje závisí na řízení prodejního personálu. Stanovování hodnotících proměnných jednotlivým obchodním zástupcům, jejich nábor, výcvik, hodnocení a motivace. Efektivnost osobního prodeje přímo ovlivňuje mechanismus prodejního servisu, řízení a plánování výkonů, jednotlivých činností i plánování času. |
|
dc.format |
73 s., 9 s. obr. příloh |
|
dc.format.extent |
1183076 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
rozhlasová stanice
|
cs |
dc.subject |
rádio
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
trh
|
cs |
dc.subject |
prodej
|
cs |
dc.subject |
obchodní zástupce
|
cs |
dc.subject |
prodejce
|
cs |
dc.subject |
prodejní personál
|
cs |
dc.subject |
reklamní čas
|
cs |
dc.subject |
spot
|
cs |
dc.subject |
proměnné
|
cs |
dc.subject |
posluchači
|
cs |
dc.subject |
Regie Radio Music
|
cs |
dc.subject |
Frekvence 1
|
cs |
dc.subject |
Evropa 2
|
cs |
dc.subject |
Impuls
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
plánování
|
cs |
dc.subject |
prognóza
|
cs |
dc.subject |
řízení
|
cs |
dc.subject |
výkon
|
cs |
dc.subject |
cíle
|
cs |
dc.subject |
klient
|
cs |
dc.subject |
radio station
|
en |
dc.subject |
broadcasting
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
market
|
en |
dc.subject |
sales
|
en |
dc.subject |
personal sales
|
en |
dc.subject |
salesmens
|
en |
dc.subject |
advertising time
|
en |
dc.subject |
Regie Radio Music
|
en |
dc.subject |
Frekvence 1
|
en |
dc.subject |
Evropa 2
|
en |
dc.subject |
Impuls
|
en |
dc.subject |
listeners
|
en |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
planning
|
en |
dc.subject |
management
|
en |
dc.subject |
activities
|
en |
dc.subject |
purposes
|
en |
dc.subject |
klient
|
en |
dc.title |
Řízení prodejů reklamního času soukromé rozhlasové stanice |
|
dc.title.alternative |
Privat Radio station. Advertising time Sales Management |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2005-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Radio Broadcasting approach is divided into public and private sector. The private stations compete with the public stations on the medial and public markets how to get more listeners and with other private radios how to get more commercial clients. Radio can be included in the media-mix only if it’s using its benefits. Commercial possibilities are influenced by the audience share and above all, consultation way of selling. Planning of measuring variables and the commercial activity of the salesmen influences the success of personal sales. Managing regional sales is mainly based on industrial market. The targets and effectivity of local sales depend on managing the sales team by determination of evaluating variables of particular sales representatives, their recruitment, motivation and controlling. The effectivity of personal sales is directly influenced with the mechanism of sales servis, sales management and planning individual activities and time scheduling. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
570
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-06 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account