Řízení prodejů reklamního času soukromé rozhlasové stanice
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Řízení prodejů reklamního času soukromé rozhlasové stanice |
Autor: |
Kašparová, Bohdana
|
Vedoucí: |
Pavlů, Dušan
|
Abstrakt:
|
Sféra rozhlasového vysílání je rozdělena na veřejnoprávní a soukromé stanice. Soukromé stanice soutěží na trhu mediálním i reklamním o přízeň posluchačů i reklamních klientů. Rádio lze do mediálního mixu zařadit za předpokladu využití jeho silných stránek. Na jeho komerční možnosti má vliv množství jeho posluchačů, ale především konzultační způsob prodeje. Úspěšnost osobního prodeje ovlivňuje plánování měřitelných proměnných a činnost i výkon prodejců. Řízení prodejů v regionu pracuje především na průmyslovém trhu. Cíle a efektivita lokálního prodeje závisí na řízení prodejního personálu. Stanovování hodnotících proměnných jednotlivým obchodním zástupcům, jejich nábor, výcvik, hodnocení a motivace. Efektivnost osobního prodeje přímo ovlivňuje mechanismus prodejního servisu, řízení a plánování výkonů, jednotlivých činností i plánování času. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35466
|
Datum:
|
2005-02-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
570
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet