Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gregarová, Magda
|
|
dc.contributor.author |
Březíková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:26Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:26Z |
|
dc.date.issued |
2005-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35450
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním předpokladem pro život každé firmy je spokojený zaměstnanec. Management by se proto měl zaměřovat na faktory, které jsou důležité pro příznivé pracovní prostředí a klima zaměstnanců. To zahrnuje jednotnou vnitřní kulturu, která respektuje firemní identitu a kde zaměstnanci pracují se stejným přesvědčením v naplňování společných firemních cílů. Jednotná firemní kultura je spojena s vnitřní komunikací a vnitřním prostředím společnosti. Management by měl zajišťovat materiální vybavení pracoviště, starat se o motivaci zaměstnanců, kvalitní sociální a zdravotní péči a budování pozitivních vztahů na pracovišti. |
|
dc.format |
59 s, 7 s. příloh |
|
dc.format.extent |
469178 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Public relations
|
cs |
dc.subject |
firemní identita
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
T-Mobile Czech Republic
|
cs |
dc.subject |
a.s
|
cs |
dc.subject |
Public relations
|
en |
dc.subject |
identity of corporation
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
culture of corporation
|
en |
dc.subject |
T-Mobile Czech Republic
|
en |
dc.subject |
a.s
|
en |
dc.title |
Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy |
|
dc.title.alternative |
The influence of internal PR on employees´ values and attitudes |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Svoboda, Václav |
|
dc.date.accepted |
2005-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
Satisfied employee is the main premise for vital of each organization. The management should be aim at the factors, which are important for positive working enviroment and climate. It is account: Construct the unite inner culture, what respect the identity of corporation and where the employees work with the same conviction about the collective target. Unity culture is connected with the inner communication such the other part of inner enviroment. Management should take care about material enviroment, motivation of employees, good social and health care and about positive relationships in organization. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
553
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-06 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account