Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy |
Autor: |
Březíková, Jana
|
Vedoucí: |
Gregarová, Magda
|
Abstrakt:
|
Hlavním předpokladem pro život každé firmy je spokojený zaměstnanec. Management by se proto měl zaměřovat na faktory, které jsou důležité pro příznivé pracovní prostředí a klima zaměstnanců. To zahrnuje jednotnou vnitřní kulturu, která respektuje firemní identitu a kde zaměstnanci pracují se stejným přesvědčením v naplňování společných firemních cílů. Jednotná firemní kultura je spojena s vnitřní komunikací a vnitřním prostředím společnosti. Management by měl zajišťovat materiální vybavení pracoviště, starat se o motivaci zaměstnanců, kvalitní sociální a zdravotní péči a budování pozitivních vztahů na pracovišti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35450
|
Datum:
|
2005-02-10 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
553
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet