Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy
Autor: Březíková, Jana
Vedoucí: Gregarová, Magda
Abstrakt: Hlavním předpokladem pro život každé firmy je spokojený zaměstnanec. Management by se proto měl zaměřovat na faktory, které jsou důležité pro příznivé pracovní prostředí a klima zaměstnanců. To zahrnuje jednotnou vnitřní kulturu, která respektuje firemní identitu a kde zaměstnanci pracují se stejným přesvědčením v naplňování společných firemních cílů. Jednotná firemní kultura je spojena s vnitřní komunikací a vnitřním prostředím společnosti. Management by měl zajišťovat materiální vybavení pracoviště, starat se o motivaci zaměstnanců, kvalitní sociální a zdravotní péči a budování pozitivních vztahů na pracovišti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35450
Datum: 2005-02-10
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 553


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet