dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Krupil, Roman
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:23Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:23Z |
|
dc.date.issued |
2005-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35435
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá dílem a odkazem Clauda Hopkinse a Davida Ogilvyho, dvou nejvýše hodnocených, legendárních reklamních tvůrců v historii tohoto oboru. Autor se orientoval především na popis a analýzu povahy jejich zkušeností a pravidel, která tvoří praktický odkaz dalším generacím reklamních pracovníků. Stěžejním cílem práce je zodpovědět co možná nejobjektivněji otázku, co mohou názory těchto dvou velikánů svého oboru, kteří stáli v čele dvou generací reklamního průmyslu, říci současné reklamě, potažmo současné generaci reklamních tvůrců. Autor se pokusil vyhodnotit, nakolik jsou pravidla a zásady, stanovené Hopkinsem a Ogilvym, platná pro současnou tvorbu a zda-li reklamní obor jako celek stojí na relativně stálé platformě a mění se pouze podoba a charakter médií, nebo je-li reklama jako taková plně záležitostí módních trendů. |
|
dc.format |
65 s., 1 s. obr. příloh. |
|
dc.format.extent |
409807 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Agentura
|
cs |
dc.subject |
BBDO
|
cs |
dc.subject |
Benetton
|
cs |
dc.subject |
Bernbach
|
cs |
dc.subject |
Burnett
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
copywrite
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
fotografie
|
cs |
dc.subject |
Hopkins
|
cs |
dc.subject |
kanál
|
cs |
dc.subject |
klient
|
cs |
dc.subject |
kresba
|
cs |
dc.subject |
Lasker
|
cs |
dc.subject |
layout
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
metoda
|
cs |
dc.subject |
móda
|
cs |
dc.subject |
odkaz
|
cs |
dc.subject |
Ogilvy
|
cs |
dc.subject |
pravidlo
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
příjemce
|
cs |
dc.subject |
recipient
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
reklamní médium
|
cs |
dc.subject |
Resor
|
cs |
dc.subject |
rozhlas
|
cs |
dc.subject |
Rubicam
|
cs |
dc.subject |
servis
|
cs |
dc.subject |
služba
|
cs |
dc.subject |
sociální
|
cs |
dc.subject |
společnost
|
cs |
dc.subject |
spotřebitel
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
textař
|
cs |
dc.subject |
titulek
|
cs |
dc.subject |
Toscani
|
cs |
dc.subject |
trend
|
cs |
dc.subject |
tvorba
|
cs |
dc.subject |
tvůrce
|
cs |
dc.subject |
vývoj
|
cs |
dc.subject |
zadavatel
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
zásada
|
cs |
dc.subject |
Advertisement
|
en |
dc.subject |
advertising medium
|
en |
dc.subject |
agency
|
en |
dc.subject |
BBDO
|
en |
dc.subject |
Benetton
|
en |
dc.subject |
Bernbach
|
en |
dc.subject |
Burnett
|
en |
dc.subject |
channel
|
en |
dc.subject |
client
|
en |
dc.subject |
consumer
|
en |
dc.subject |
copy
|
en |
dc.subject |
copywriter
|
en |
dc.subject |
creativity
|
en |
dc.subject |
creator
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
development
|
en |
dc.subject |
photography
|
en |
dc.subject |
headline
|
en |
dc.subject |
Hopkins
|
en |
dc.subject |
legacy
|
en |
dc.subject |
Lasker
|
en |
dc.subject |
layout
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
Ogilvy
|
en |
dc.subject |
picture
|
en |
dc.subject |
placement
|
en |
dc.subject |
principe
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
publicity
|
en |
dc.subject |
radio
|
en |
dc.subject |
Rasor
|
en |
dc.subject |
recipient
|
en |
dc.subject |
Rubicam
|
en |
dc.subject |
rule
|
en |
dc.subject |
service
|
en |
dc.subject |
social
|
en |
dc.subject |
society
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
style
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
Toscani
|
en |
dc.subject |
trend
|
en |
dc.title |
Claude Hopkins - David Ogilvy: Co mohou jejich názory říci současné reklamě? |
|
dc.title.alternative |
Claude Hopkins - David Ogilvy: What can their opinions tell to contemporary advertisement? |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Létalová, Petra |
|
dc.date.accepted |
2005-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor’s thesis deals with the works of Claude Hopkins and David Ogilvy, two of the best, legendary copywriters in the advertising history. The author takes bearings at describing and analysis their experiences and rules, which create a practical legacy for future generations of advertising makers. The head destination of this thesis is finding of an objective answer to a question, what can Hopkins’s and Ogilvy’s opinions teach contemporary managers and creators. The author rated acceptance of Hopkins’s and Ogilvy’s legacy for contemporary advertising production as a whole and decided, whether it stands still on an unchanging platform with changes only in character and forms of advertising mediums, or whether advertisement as a whole develops at a basis of social trends and styles. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
534
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-03 |
|