Claude Hopkins - David Ogilvy: Co mohou jejich názory říci současné reklamě?
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Claude Hopkins - David Ogilvy: Co mohou jejich názory říci současné reklamě? |
Autor: |
Krupil, Roman
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá dílem a odkazem Clauda Hopkinse a Davida Ogilvyho, dvou nejvýše hodnocených, legendárních reklamních tvůrců v historii tohoto oboru. Autor se orientoval především na popis a analýzu povahy jejich zkušeností a pravidel, která tvoří praktický odkaz dalším generacím reklamních pracovníků. Stěžejním cílem práce je zodpovědět co možná nejobjektivněji otázku, co mohou názory těchto dvou velikánů svého oboru, kteří stáli v čele dvou generací reklamního průmyslu, říci současné reklamě, potažmo současné generaci reklamních tvůrců. Autor se pokusil vyhodnotit, nakolik jsou pravidla a zásady, stanovené Hopkinsem a Ogilvym, platná pro současnou tvorbu a zda-li reklamní obor jako celek stojí na relativně stálé platformě a mění se pouze podoba a charakter médií, nebo je-li reklama jako taková plně záležitostí módních trendů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35435
|
Datum:
|
2005-02-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
534
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet