dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Kozel, Ján
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:22Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:30:22Z |
|
dc.date.issued |
2005-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35433
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá tematikou cenových strategií, konkrétně v internetové společnosti Seznam.cz, a.s. Zaměřuje se především na stanovení cenové politiky a oceňování hodnoty produktů. Dále práce rozebírá využití elektronických médií, reklamní formáty elektronických internetových médií a srovnává elektronická média s médii klasickými. Přináší informace o internetové společnosti Seznam.cz, a.s. a přehled o produktech Seznamu spolu s cenovým vymezením a specifikovanými přínosy jednotlivých produktů. Práce pojednává o určení cen reklamních produktů Seznamu, vývoji cen reklamních produktů, analýze tržeb, ale obsahuje i praktické vyhodnocení klientské kampaně a specifikace přínosů, zhodnocení obchodní strategie společnosti Seznam.cz, a.s. |
|
dc.format |
58 |
|
dc.format.extent |
466042 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
cenová politika
|
cs |
dc.subject |
strategická analýza
|
cs |
dc.subject |
internetová média
|
cs |
dc.subject |
reklama na internetu
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
price policy
|
en |
dc.subject |
strategy analyses
|
en |
dc.subject |
internet media
|
en |
dc.subject |
on-line advertising
|
en |
dc.subject |
on-line marketing
|
en |
dc.title |
Analýza cenových strategií ve společnosti Seznam.cz, a.s. |
|
dc.title.alternative |
Price strategy analysis in the company Seznam.cz, a.s. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2005-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesys deals about the problematic of price strategies in the internet company Seznam.cz, a.s. It focuses on the setting-up of the price policy and evaluation of the value of the products. Futher this thesys analyses the use of electronical media, the advertising forms in electronical internet media and compares electronical media with classical media. There is a description of the internet company Seznam.cz, a.s. and a listing of products offered by Seznam together wiht futher price description of these products and specification of their contribution. There is also a description of price establishing of the advertising products in this company, the price developement of the products, analysis of the turnover, description of marketing strategy of the company Seznam.cz, a.s. and proposals of inovations in the field of prices. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
532
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2005-05-06 |
|