Analýza cenových strategií ve společnosti Seznam.cz, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza cenových strategií ve společnosti Seznam.cz, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza cenových strategií ve společnosti Seznam.cz, a.s.
Autor: Kozel, Ján
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá tematikou cenových strategií, konkrétně v internetové společnosti Seznam.cz, a.s. Zaměřuje se především na stanovení cenové politiky a oceňování hodnoty produktů. Dále práce rozebírá využití elektronických médií, reklamní formáty elektronických internetových médií a srovnává elektronická média s médii klasickými. Přináší informace o internetové společnosti Seznam.cz, a.s. a přehled o produktech Seznamu spolu s cenovým vymezením a specifikovanými přínosy jednotlivých produktů. Práce pojednává o určení cen reklamních produktů Seznamu, vývoji cen reklamních produktů, analýze tržeb, ale obsahuje i praktické vyhodnocení klientské kampaně a specifikace přínosů, zhodnocení obchodní strategie společnosti Seznam.cz, a.s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35433
Datum: 2005-02-10
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 532


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet