Současný svět billboardů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Současný svět billboardů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavlů, Dušan
dc.contributor.author Kovářová, Daniela
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:22Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:22Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35432
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá současným světem billboardů. Jejím cílem je zpracování a analýza problematiky billboardové reklamy. Důraz kladu na popis jejího postavení v systému marketingových komunikací. Zabývám se její charakteristikou, historií, vývojem a prostředky. Pokouším se také zmapovat metody výzkumu měření efektivnosti této formy propagace. Konec práce věnuji efektivitě billboardové komunikace a jejím silným a slabým stránkám. Myslím si, že vytyčeného cíle se mi podařilo dosáhnout.
dc.format 54 s., 9 s. obr. příloh
dc.format.extent 541936
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Billboard cs
dc.subject venkovní reklama cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject billboardová komunikace cs
dc.subject propagace cs
dc.subject Billboard en
dc.subject oudoor advertising en
dc.subject promotion en
dc.subject advertising en
dc.subject marketing communication en
dc.subject billboard communication en
dc.title Současný svět billboardů
dc.title.alternative Recent World of Billboards
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2005-05-23
dc.description.abstract-translated My bachelor work is about recent world of billboards. The aim of my work is to compile the billboard advertising in marketing communications from the way analysis of principles and differences in billboard communications. I deal with its charakteristic, history, development and agents. I try to map out all methods of research measure of effectiveness of this promotion form too. I give heed the end of my work to effectiveness of billboards and its strong and weak sides. I think that I achieved all my skating goals.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 531
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account