Současný svět billboardů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Současný svět billboardů |
Autor: |
Kovářová, Daniela
|
Vedoucí: |
Pavlů, Dušan
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá současným světem billboardů. Jejím cílem je zpracování a analýza problematiky billboardové reklamy. Důraz kladu na popis jejího postavení v systému marketingových komunikací. Zabývám se její charakteristikou, historií, vývojem a prostředky. Pokouším se také zmapovat metody výzkumu měření efektivnosti této formy propagace. Konec práce věnuji efektivitě billboardové komunikace a jejím silným a slabým stránkám. Myslím si, že vytyčeného cíle se mi podařilo dosáhnout. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35432
|
Datum:
|
2005-02-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
531
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet