DMS (Donors Message Service) a MK komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

DMS (Donors Message Service) a MK komunikace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Koukol, Rudolf
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:22Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:22Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35430
dc.description.abstract Práce pojednává o marketingovém mixu a jeho specifickém použití u dárcovských SMS (DMS). Na úvod představuje teoretické poznatky o marketingovém mixu a jeho použití, neziskových organizacích v ČR, představuje produkt neziskového sektoru – dárcovskou SMSku jako způsob získávání finančních prostředků. V praktické části je pozornost věnována analyzování marketingového mixu provozovatele systému DMS a pěti organizací, které jsou v projektu DMS nejúspěšnější. V závěru je uvedeno několik doporučení vedoucích k zefektivnění komunikace DMS.
dc.format 58 s., 5 s. obr. priloh
dc.format.extent 669739
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject MK komunikace cs
dc.subject DMS cs
dc.subject dárcovská sms cs
dc.subject marketing cs
dc.subject neziskové organizace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject MK communication en
dc.subject DMS en
dc.subject Donors Message Service en
dc.subject marketing en
dc.subject non-profit organization en
dc.subject non government organization en
dc.subject NGO en
dc.subject marketing mix en
dc.title DMS (Donors Message Service) a MK komunikace
dc.title.alternative DMS and MK communication
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2005-05-23
dc.description.abstract-translated This work is focused on marketing mix and its implementation for Donors Message Service. Firstly it introduces the theoretic aspects of marketing mix and its implementation, non-profit organizations and introduce the product of the NGO – Donors Message Service (DMS) for fundrising of NGO. In the practical part the attention is payed to analyse the marketing mix of the provider DMS and five organizations. These five organizations are the most succesfull in the project of the DMS. In the last part of the work there are mentioned the evaluated facts.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 529
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account