DMS (Donors Message Service) a MK komunikace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
DMS (Donors Message Service) a MK komunikace |
Autor: |
Koukol, Rudolf
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Práce pojednává o marketingovém mixu a jeho specifickém použití u dárcovských SMS (DMS). Na úvod představuje teoretické poznatky o marketingovém mixu a jeho použití, neziskových organizacích v ČR, představuje produkt neziskového sektoru – dárcovskou SMSku jako způsob získávání finančních prostředků. V praktické části je pozornost věnována analyzování marketingového mixu provozovatele systému DMS a pěti organizací, které jsou v projektu DMS nejúspěšnější. V závěru je uvedeno několik doporučení vedoucích k zefektivnění komunikace DMS. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35430
|
Datum:
|
2005-02-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
529
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet