Výroba audiovizuální reklamy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výroba audiovizuální reklamy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Janíková, Jana
dc.contributor.author Šmuková, Zuzana
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:16Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:16Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35404
dc.description.abstract Autorka ve své práci popisuje výrobu audiovizuální reklamy. V teoretické části provádí rešerše vybraných publikací vztahujících se k výrobě reklamy jako součástí marketingové komunikace. Na základě rešerší vyslovuje předpoklad, že výroba dobré a účinné reklamy by měla být realizována dle určitých teoretických principů a měla by dodržovat v teorii popsané postupy a kroky. V praktické části své práce autorka na analýze konkrétní audiovizuální reklamy ověřuje pravdivost svého předpokladu. K analýze si zvolila již realizovanou audiovizuální reklamu s názvem Národní divadlo na pivo značky Pilsner Urqell. Na postupech tvůrčích marketingových, reklamních a produkčních týmů dokládá důvody úspěšného působení zkoumané audiovizuální reklamy. Závěrem se autorka zabývá vyhodnocením pracovních hypotéz a celkovým shrnutím výsledků své práce.
dc.format 71 s., 60 s. příloh
dc.format.extent 605709
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject mediální strategie cs
dc.subject reklamní brief cs
dc.subject TV reklama cs
dc.subject audiovizuální reklama cs
dc.subject peníze cs
dc.subject poslání cs
dc.subject vyhodnocení cs
dc.subject média cs
dc.subject sdělení cs
dc.subject marketing cs
dc.subject značka cs
dc.subject portfolio cs
dc.subject mediální brief cs
dc.subject produkční brief cs
dc.subject produkce cs
dc.subject scénář cs
dc.subject natáčení cs
dc.subject postprodukce cs
dc.subject on-line cs
dc.subject off-line cs
dc.subject režisér cs
dc.subject media strategy en
dc.subject advertising brief en
dc.subject production brief en
dc.subject TV comercial en
dc.subject money en
dc.subject message en
dc.subject mission en
dc.subject measurement en
dc.subject media en
dc.subject marketing en
dc.subject brand en
dc.subject portfolio en
dc.subject media brief en
dc.subject script en
dc.subject director en
dc.subject media communication brief en
dc.subject production en
dc.subject shooting en
dc.subject postproduction en
dc.subject on-line en
dc.subject off-line en
dc.title Výroba audiovizuální reklamy
dc.title.alternative A comprehensive study into the making of audio visual advertising
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2005-06-02
dc.description.abstract-translated The author in her work describes realisation of an audio-video commercial. In the theoretical part she researches chosen literature connected to the audio-video advertisement production as a part of marketing communication strategy. Based on the research, the author presumes the production of a functional and high quality commercial should be realised in accordance with certain theoretical principles and should follow theoretically defined steps and procedures. In the practical part, analysing one specific audio-video commercial, the author clarifies her presumption. For the analysis, she has chosen a spot called National theatre, the audio-video commercial promoting Pilsner Urquell beer. On the work of creative, marketing, commercial and production teams she acknowledges the reasons for a successful impact of the chosen audio-video spot. In the last part of her work, the author examines all hypotheses and the over-all summary of her study.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 501
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account