Výroba audiovizuální reklamy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Výroba audiovizuální reklamy |
Autor: |
Šmuková, Zuzana
|
Vedoucí: |
Janíková, Jana
|
Abstrakt:
|
Autorka ve své práci popisuje výrobu audiovizuální reklamy. V teoretické části provádí rešerše vybraných publikací vztahujících se k výrobě reklamy jako součástí marketingové komunikace. Na základě rešerší vyslovuje předpoklad, že výroba dobré a účinné reklamy by měla být realizována dle určitých teoretických principů a měla by dodržovat v teorii popsané postupy a kroky. V praktické části své práce autorka na analýze konkrétní audiovizuální reklamy ověřuje pravdivost svého předpokladu. K analýze si zvolila již realizovanou audiovizuální reklamu s názvem Národní divadlo na pivo značky Pilsner Urqell. Na postupech tvůrčích marketingových, reklamních a produkčních týmů dokládá důvody úspěšného působení zkoumané audiovizuální reklamy. Závěrem se autorka zabývá vyhodnocením pracovních hypotéz a celkovým shrnutím výsledků své práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35404
|
Datum:
|
2004-12-01 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
501
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet