dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Gregor, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:12Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T23:00:26Z |
|
dc.date.issued |
2004-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35379
|
|
dc.description.abstract |
Autor aplikuje své dosavadní zkušenosti v podmínkách nových marketingových a komunikační trendů, přičemž řeší hlavně strategické záměry firmy McGREGOR při uvedení nového produktu (strojově pletených modelů) na trh včetně tvorby jeho produktového jména a koncepčního řešení design manuálu. V práci jsou využity dostupné tržní informace a možnosti dosažení strategických cílů. Autor nezapomíná na rozpočtovou náročnost celého projektu, přičemž ho uvozuje časovým horizontem. Výsledkem práce „Praktické řízení marketingové činnosti'' fy McGREGOR je pohled na nový produkt a značku, které jsou charakteristické svou jedinečností, především v oblasti designu. Autor předkládá tuto diplomovou práci marketingové a komunikační teorii i praxi navýsost zodpovědně, především však k otevřené diskuzi s cílem vyvolat odezvu jakékoliv formy. |
|
dc.format |
85 s., 2 s. obr. příloh |
|
dc.format.extent |
1207289 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 29.04.2015 |
|
dc.subject |
marketing - marketingové řízení - trh - marketingová strategie - koncepce - SWOT analýza - průzkum - konkurence - model GE - marketingový mix - produkt - zboží - služby - distribuce - cena - komunikace - vývoj nových produktů - určování cen - komunikační mix - marketingová komunikace - nástroje komunikace -značka - image značky - pověst - slogan - osobní prodej - podpora prodeje - propagace - přímý marketing - publicita - reklama - design manuál - rozpočet - implementace strategie - organizační schéma - maticové schéma - strategická podnikatelská jednotka - marketingová kontrola - marketingový audit
|
cs |
dc.subject |
marketing - marketing management - market - marketing strategy - koncept - SWOT analysis - exploration - competition - model GE - marketing mix - produkt - goods - services - place - price - promotion - new-product development - pricing products - communication mix - marketing communications - communications tools - brand - brand image - goodwill - claim - personal selling - sales promotion - promotion - direkt marketing - public relations - advertising - design manual - budget - implementation strategy - organizational design - matrix design - strategic business unit - marketing control proces - marketing audit
|
en |
dc.title |
Praktické řízení marketingové činnosti |
|
dc.title.alternative |
Practical management of marketing activity |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2005-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The author has applied his current experience in the conditions of new marketing and communication trends. He has mainly solved the strategic aims of the company McGREGOR while the new product (machine knitted models) is launched in the market including a creation of its production name and material conception designing. The thesis contents a range of market information and sources available to meet strategic goals. The author has not forgotten for the budget intensiveness of the project, which is limited by a time horizon. At the end of the thesis „Practical management of marketing activity'' of the company McGREGOR is a new view for a new product and its mark or trademark which is characteristic with its originality especially in the field of designing. The thesis is posited as a really serious work to impulse an open discussion causing any response in any form. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.rights.auth |
IP |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
475
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-04-29 |
|