Praktické řízení marketingové činnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Praktické řízení marketingové činnosti |
Autor: |
Gregor, Petr
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Autor aplikuje své dosavadní zkušenosti v podmínkách nových marketingových a komunikační trendů, přičemž řeší hlavně strategické záměry firmy McGREGOR při uvedení nového produktu (strojově pletených modelů) na trh včetně tvorby jeho produktového jména a koncepčního řešení design manuálu. V práci jsou využity dostupné tržní informace a možnosti dosažení strategických cílů. Autor nezapomíná na rozpočtovou náročnost celého projektu, přičemž ho uvozuje časovým horizontem. Výsledkem práce „Praktické řízení marketingové činnosti'' fy McGREGOR je pohled na nový produkt a značku, které jsou charakteristické svou jedinečností, především v oblasti designu. Autor předkládá tuto diplomovou práci marketingové a komunikační teorii i praxi navýsost zodpovědně, především však k otevřené diskuzi s cílem vyvolat odezvu jakékoliv formy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35379
|
Datum:
|
2004-12-01 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 29.04.2015
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
475
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet