dc.contributor.advisor |
Zelinský, Miroslav
|
|
dc.contributor.author |
Čuřík, Jaroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:10Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T23:00:26Z |
|
dc.date.issued |
2004-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35372
|
|
dc.description.abstract |
Autor v této práci analyzuje vývoj prodeje jihomoravského regionálního deníku Rovnost. Práce se zabývá především vývojem prodeje v roce 2004. Teoretická část se věnuje marketingu a specifikům mediálního trhu. Analýza potvrzuje stanovené pracovní hypotézy: 1. Prodaný náklad klesá, protože se deník nevyprofiloval jako okresní deník v každém z okresů kraje, nevyužívá plně volné mezery na regionálním mediálním trhu. 2. Prodaný náklad klesá, protože Rovnost ustrnula ve svém vývoji ať už obsahu či grafiky a oslovuje tak pouze své tradiční čtenáře ve vyšším věku. Závěrečná část obsahuje projekt na zvýšení prodeje Rovnosti. Ten zahrnuje především nutné změny v redakci, obsahové a grafické změny listu, ale také návrh na masivní reklamní kampaň vedenou za účelem posílení image značky. |
|
dc.format |
70 s., 11 s. obr. příloh |
|
dc.format.extent |
42552960 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2010 |
|
dc.subject |
deník Rovnost
|
cs |
dc.subject |
vývoj prodeje
|
cs |
dc.subject |
prodaný náklad
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
reklamní kampaň
|
cs |
dc.subject |
mediální trh
|
cs |
dc.subject |
Media Projekt
|
cs |
dc.subject |
vydavatelství Vltava-Labe-Press
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Newspaper Rovnost
|
en |
dc.subject |
Sale Development
|
en |
dc.subject |
Sold Printing
|
en |
dc.subject |
Sale Support
|
en |
dc.subject |
Advertising Campaign
|
en |
dc.subject |
Medial Market
|
en |
dc.subject |
Media Project
|
en |
dc.subject |
Vltava-Labe-Press Publishing
|
en |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Marketing Mix
|
en |
dc.subject |
Marketing Research
|
en |
dc.title |
Analýza vývoje prodeje jihomoravského regionálního deníku Rovnost |
|
dc.title.alternative |
Analysis of sale development od south moravian regional newspaper Rovnost |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2005-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
Author in this work analyses sale development of south moravian regional newspaper Rovnost. Work is intented mainly on development in 2004. Teoretical part concerns on marketing and specialities of media market. Sequent analysis certify given hypothesis: 1. Sailed printing falls, because journal has not been profiled as regional journal in every locality of region, the gaps on media market are still not fully filled in. 2. Sailed load decreases because Rovnost development stagnates and that is why Rovnost is interesting for traditional senior readers. In the last part is project on Rovnost sale enhancement. There are involved mostly changes in editorship, changes in table of contents and grafical changes. But there is also proposal for massive advertising campaign to intesify label image. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.rights.auth |
IP |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
468
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-06 |
|