Analýza vývoje prodeje jihomoravského regionálního deníku Rovnost
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza vývoje prodeje jihomoravského regionálního deníku Rovnost |
Autor: |
Čuřík, Jaroslav
|
Vedoucí: |
Zelinský, Miroslav
|
Abstrakt:
|
Autor v této práci analyzuje vývoj prodeje jihomoravského regionálního deníku Rovnost. Práce se zabývá především vývojem prodeje v roce 2004. Teoretická část se věnuje marketingu a specifikům mediálního trhu. Analýza potvrzuje stanovené pracovní hypotézy: 1. Prodaný náklad klesá, protože se deník nevyprofiloval jako okresní deník v každém z okresů kraje, nevyužívá plně volné mezery na regionálním mediálním trhu. 2. Prodaný náklad klesá, protože Rovnost ustrnula ve svém vývoji ať už obsahu či grafiky a oslovuje tak pouze své tradiční čtenáře ve vyšším věku. Závěrečná část obsahuje projekt na zvýšení prodeje Rovnosti. Ten zahrnuje především nutné změny v redakci, obsahové a grafické změny listu, ale také návrh na masivní reklamní kampaň vedenou za účelem posílení image značky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35372
|
Datum:
|
2004-12-01 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2010
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
468
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet