dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Vyvlečková, Margita
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:09Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T23:00:26Z |
|
dc.date.issued |
2004-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35365
|
|
dc.description.abstract |
Společnost City Studio spol. s r.o. působí na trhu od roku 1995 a její hlavní činností jsou kopírovací a reprografické práce. Ve společnosti pracuje šest zaměstnanců a sídlí v centru města Zlína. V teoretické části jsou definovány pojmy marketingová a propagační strategie včetně aplikace těchto pojmů na jednotlivé marketingové nástroje. Analytická část se zabývá definováním konkurenčního prostředí, popisem hlavních cílů, služeb a produktů, které společnost nabízí. V této části jsou zároveň uvedeny metody současné marketingové komunikace společnosti, swot analýza a hypotéza návrhu marketingové strategie pro firmu. Hlavní částí analýzy je průzkum trhu zaměřený na cílovou skupinu studentů ve zlínském regionu. Na základě výsledků průzkumu trhu a finančních možností společnosti je navrhnuta optimální strategie tak, aby byly splněny stanovené cíle společnosti. |
|
dc.format |
64 s. |
|
dc.format.extent |
710463 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2010 |
|
dc.subject |
Marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
propagační strategie
|
cs |
dc.subject |
hypotéza
|
cs |
dc.subject |
swot analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing strategy
|
en |
dc.subject |
advertising strategy
|
en |
dc.subject |
hypothesis
|
en |
dc.subject |
swot analysis
|
en |
dc.title |
Reklamní strategie pro firmu CITY STUDIO, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Marketing strategy for company CITY STUDIO |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2005-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
City Studio company is at the market since the year 1995 and the main activity of this company are copying and reprographic works. There are six employees and the company is settled in the centre of the town Zlín. There are defined conceptios of marketing and advertising strategy in the theoretic part, including application of these conceptions on each marketing tools. The analytic part is concerned by defining of competitive surrounding, description of the main aims, services and products which are offered by the company. There are also mentioned methods of marketing communication, swot analysis and hypothesis of marketing strategy for the company. The main part of analysis is market survey focused to the target group of students in Zlín region. On the base of market survey results and financial possibilities of company, there is suggested optimal strategy to realize all defined aims of the company. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.rights.auth |
IP |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
458
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2005-05-06 |
|