Reklamní strategie pro firmu CITY STUDIO, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Reklamní strategie pro firmu CITY STUDIO, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Vyvlečková, Margita
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:09Z
dc.date.available 2016-06-06T23:00:26Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35365
dc.description.abstract Společnost City Studio spol. s r.o. působí na trhu od roku 1995 a její hlavní činností jsou kopírovací a reprografické práce. Ve společnosti pracuje šest zaměstnanců a sídlí v centru města Zlína. V teoretické části jsou definovány pojmy marketingová a propagační strategie včetně aplikace těchto pojmů na jednotlivé marketingové nástroje. Analytická část se zabývá definováním konkurenčního prostředí, popisem hlavních cílů, služeb a produktů, které společnost nabízí. V této části jsou zároveň uvedeny metody současné marketingové komunikace společnosti, swot analýza a hypotéza návrhu marketingové strategie pro firmu. Hlavní částí analýzy je průzkum trhu zaměřený na cílovou skupinu studentů ve zlínském regionu. Na základě výsledků průzkumu trhu a finančních možností společnosti je navrhnuta optimální strategie tak, aby byly splněny stanovené cíle společnosti.
dc.format 64 s.
dc.format.extent 710463
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2010
dc.subject Marketingová strategie cs
dc.subject propagační strategie cs
dc.subject hypotéza cs
dc.subject swot analýza cs
dc.subject Marketing strategy en
dc.subject advertising strategy en
dc.subject hypothesis en
dc.subject swot analysis en
dc.title Reklamní strategie pro firmu CITY STUDIO, s.r.o.
dc.title.alternative Marketing strategy for company CITY STUDIO
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2005-05-25
dc.description.abstract-translated City Studio company is at the market since the year 1995 and the main activity of this company are copying and reprographic works. There are six employees and the company is settled in the centre of the town Zlín. There are defined conceptios of marketing and advertising strategy in the theoretic part, including application of these conceptions on each marketing tools. The analytic part is concerned by defining of competitive surrounding, description of the main aims, services and products which are offered by the company. There are also mentioned methods of marketing communication, swot analysis and hypothesis of marketing strategy for the company. The main part of analysis is market survey focused to the target group of students in Zlín region. On the base of market survey results and financial possibilities of company, there is suggested optimal strategy to realize all defined aims of the company.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.rights.auth IP
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 458
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account