Reklamní strategie pro firmu CITY STUDIO, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Reklamní strategie pro firmu CITY STUDIO, s.r.o. |
Autor: |
Vyvlečková, Margita
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Společnost City Studio spol. s r.o. působí na trhu od roku 1995 a její hlavní činností jsou kopírovací a reprografické práce. Ve společnosti pracuje šest zaměstnanců a sídlí v centru města Zlína. V teoretické části jsou definovány pojmy marketingová a propagační strategie včetně aplikace těchto pojmů na jednotlivé marketingové nástroje. Analytická část se zabývá definováním konkurenčního prostředí, popisem hlavních cílů, služeb a produktů, které společnost nabízí. V této části jsou zároveň uvedeny metody současné marketingové komunikace společnosti, swot analýza a hypotéza návrhu marketingové strategie pro firmu. Hlavní částí analýzy je průzkum trhu zaměřený na cílovou skupinu studentů ve zlínském regionu. Na základě výsledků průzkumu trhu a finančních možností společnosti je navrhnuta optimální strategie tak, aby byly splněny stanovené cíle společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35365
|
Datum:
|
2004-12-01 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2010
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
458
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet