Special events

DSpace Repository

Language: English čeština 

Special events

Show simple item record

dc.contributor.advisor Létalová, Petra
dc.contributor.author Vlčková, Barbora
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:09Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:09Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35363
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje hlavně na teoretické zpracování special events jako jednoho z nástrojů marketingových komunikací, který více a více získává na důležitosti. V teoretické části popisuje, co jsou to special events, jaký je jejich dopad na okolní prostředí, co znamená marketing v této oblasti a co vše je třeba udělat při produkci nějaké akce. V části praktické práce popisuje australskou společnost AEC, její formy komunikace a její special events.
dc.format 106 s., 4 s. obr. příloh
dc.format.extent 1330233
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject special events cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject produkce cs
dc.subject integrované marketingové komunikace cs
dc.subject special events en
dc.subject event marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject production en
dc.title Special events
dc.title.alternative Special events
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zavřelová, Veronika
dc.date.accepted 2005-08-30
dc.description.abstract-translated The thesis is mainly concentrated on theoretical elaboration of special events. Because special events are one of the marketing communication tools which is becoming more and more important. In the theoretical part it is described, what the special events are, what its impact is, what marketing means in the special events sphere and what the needs are when producing an event. In practical part there is a description of Australian company AEC, its communication forms and its special events.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 456
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2005-08-15


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account