Special events

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Special events

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Special events
Autor: Vlčková, Barbora
Vedoucí: Létalová, Petra
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje hlavně na teoretické zpracování special events jako jednoho z nástrojů marketingových komunikací, který více a více získává na důležitosti. V teoretické části popisuje, co jsou to special events, jaký je jejich dopad na okolní prostředí, co znamená marketing v této oblasti a co vše je třeba udělat při produkci nějaké akce. V části praktické práce popisuje australskou společnost AEC, její formy komunikace a její special events.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35363
Datum: 2004-12-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 456


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet