dc.contributor.advisor |
Pavlů, Dušan
|
|
dc.contributor.author |
Randáčková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:30:07Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T23:00:25Z |
|
dc.date.issued |
2004-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/35351
|
|
dc.description.abstract |
Akciová společnost Linea Nivnice patří v současné době mezi tři největší výrobce ovocných nápojů v České republice. Ve své diplomové práci se věnuji aktivitám na podporu prodeje zmíněné společnosti Výdaje na podporu prodeje neustále rostou a nic nenasvědčuje tomu, že by neměly růst i nadále. Podpora prodeje patří mezi aktivity, které komunikují přímo s individualizovaným zákazníkem a ten se díky nim lépe se samotném výrobkem může seznámit. Linea Nivnice ke své komunikaci podporu prodeje využívá a dostává se tak do podvědomí spotřebitelů. Ve své práci se zmiňuji o konkrétních aktivitách, které jsou společností využívány, a které analyzuji jak podle místa působení, tak podle cílové skupiny. Formou marketingového mixu se zaměřuji na konkrétní akci, která již realizována byla. Analyzuji zároveň mikroprostředí i makroprostředí podniku, stejně tak zpracovávám SWOT analýzu. V neposlední řadě rozebírám komunikaci v místě prodeje a zmiňuji se o dětech, jak vnímají reklamu ony. Věřím, že touto prací podám ucelený přehled o aktivitách na podporu prodeje, které společnost Linea Nivnice využívá. |
|
dc.format |
123s.+30s. |
|
dc.format.extent |
768445 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2015 |
|
dc.subject |
Linea Nivnice
|
cs |
dc.subject |
a.s.
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
nadlinkové aktivity
|
cs |
dc.subject |
podlinkové aktivity
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
Linea Nivnice Inc.
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
about the line activities
|
en |
dc.subject |
below the line activities
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.title |
Aktivity na podporu prodeje společnosti Linea Nivnice, a.s. |
|
dc.title.alternative |
Sales promotion activities in company Linea Nivnice Inc |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Křížek, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2005-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
Linea Nivnice Inc. belongs nowadays to the three biggest producers of fruit drinks in the Czech republic. In my diploma work I would like to concentrate on sales promotion activities of this company. Expenses on sales promotion are increasing continually and nothing indicates that it should not be going up in the future. Sales promotion belongs to activities, which communicate directly to individual consumer who is through them able to acquaint with the product. Lines Nivnice Inc. concentrates on sales promotion and by means of it gets into subconsciousness of consumers. In my diploma work I mention particular activities from which the company prospers, and which I analyse according to point of activity and target group. By means of marketing mix I focuse on concrete activity, which has been already realized. At the same time I analyse micro- and macro environment of Linea Nivnice Inc. as well as processing SWOT analysis. At last but not least I focuse on communication at the point of sale and I mention how the children perceive the advertising. I believe that by way of this work I will render comprehensive view about sales promotion activities which are used by Lines Nivnice Inc. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.rights.auth |
IP |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
444
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2005-05-06 |
|