Aktivity na podporu prodeje společnosti Linea Nivnice, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Aktivity na podporu prodeje společnosti Linea Nivnice, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavlů, Dušan
dc.contributor.author Randáčková, Lenka
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:07Z
dc.date.available 2016-06-06T23:00:25Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35351
dc.description.abstract Akciová společnost Linea Nivnice patří v současné době mezi tři největší výrobce ovocných nápojů v České republice. Ve své diplomové práci se věnuji aktivitám na podporu prodeje zmíněné společnosti Výdaje na podporu prodeje neustále rostou a nic nenasvědčuje tomu, že by neměly růst i nadále. Podpora prodeje patří mezi aktivity, které komunikují přímo s individualizovaným zákazníkem a ten se díky nim lépe se samotném výrobkem může seznámit. Linea Nivnice ke své komunikaci podporu prodeje využívá a dostává se tak do podvědomí spotřebitelů. Ve své práci se zmiňuji o konkrétních aktivitách, které jsou společností využívány, a které analyzuji jak podle místa působení, tak podle cílové skupiny. Formou marketingového mixu se zaměřuji na konkrétní akci, která již realizována byla. Analyzuji zároveň mikroprostředí i makroprostředí podniku, stejně tak zpracovávám SWOT analýzu. V neposlední řadě rozebírám komunikaci v místě prodeje a zmiňuji se o dětech, jak vnímají reklamu ony. Věřím, že touto prací podám ucelený přehled o aktivitách na podporu prodeje, které společnost Linea Nivnice využívá.
dc.format 123s.+30s.
dc.format.extent 768445
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2015
dc.subject Linea Nivnice cs
dc.subject a.s. cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject nadlinkové aktivity cs
dc.subject podlinkové aktivity cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject Linea Nivnice Inc. en
dc.subject sales promotion en
dc.subject about the line activities en
dc.subject below the line activities en
dc.subject marketing mix en
dc.title Aktivity na podporu prodeje společnosti Linea Nivnice, a.s.
dc.title.alternative Sales promotion activities in company Linea Nivnice Inc
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2005-05-24
dc.description.abstract-translated Linea Nivnice Inc. belongs nowadays to the three biggest producers of fruit drinks in the Czech republic. In my diploma work I would like to concentrate on sales promotion activities of this company. Expenses on sales promotion are increasing continually and nothing indicates that it should not be going up in the future. Sales promotion belongs to activities, which communicate directly to individual consumer who is through them able to acquaint with the product. Lines Nivnice Inc. concentrates on sales promotion and by means of it gets into subconsciousness of consumers. In my diploma work I mention particular activities from which the company prospers, and which I analyse according to point of activity and target group. By means of marketing mix I focuse on concrete activity, which has been already realized. At the same time I analyse micro- and macro environment of Linea Nivnice Inc. as well as processing SWOT analysis. At last but not least I focuse on communication at the point of sale and I mention how the children perceive the advertising. I believe that by way of this work I will render comprehensive view about sales promotion activities which are used by Lines Nivnice Inc.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.rights.auth IP
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 444
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account