Aktivity na podporu prodeje společnosti Linea Nivnice, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Aktivity na podporu prodeje společnosti Linea Nivnice, a.s. |
Autor: |
Randáčková, Lenka
|
Vedoucí: |
Pavlů, Dušan
|
Abstrakt:
|
Akciová společnost Linea Nivnice patří v současné době mezi tři největší výrobce ovocných nápojů v České republice. Ve své diplomové práci se věnuji aktivitám na podporu prodeje zmíněné společnosti Výdaje na podporu prodeje neustále rostou a nic nenasvědčuje tomu, že by neměly růst i nadále. Podpora prodeje patří mezi aktivity, které komunikují přímo s individualizovaným zákazníkem a ten se díky nim lépe se samotném výrobkem může seznámit. Linea Nivnice ke své komunikaci podporu prodeje využívá a dostává se tak do podvědomí spotřebitelů. Ve své práci se zmiňuji o konkrétních aktivitách, které jsou společností využívány, a které analyzuji jak podle místa působení, tak podle cílové skupiny. Formou marketingového mixu se zaměřuji na konkrétní akci, která již realizována byla. Analyzuji zároveň mikroprostředí i makroprostředí podniku, stejně tak zpracovávám SWOT analýzu. V neposlední řadě rozebírám komunikaci v místě prodeje a zmiňuji se o dětech, jak vnímají reklamu ony. Věřím, že touto prací podám ucelený přehled o aktivitách na podporu prodeje, které společnost Linea Nivnice využívá. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35351
|
Datum:
|
2004-12-01 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2015
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
444
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet