Marketingový plán firmy SOFA LINE s r.o

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán firmy SOFA LINE s r.o

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Korgerová, Michaela
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:04Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:04Z
dc.date.issued 2004-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35340
dc.description.abstract Tato diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingového plánu pro společnost SOFA LINE s r.o.V první části zohledňuje veškerá teoretická východiska, která je nutno obecně znát při tvorbě faktického marketingového plánu. V části druhé jsou pak tyto teoretické poznatky implementovány do praxe, jsou zde nastíněna konkrétní východiska pro tvorbu reálného marketingového plánu – analýzy trhu, konkurence, komunikačních aktivit. Poslední část této práce je věnována návrhu projektu – samotné zpracování marketingového plánu.
dc.format 77 s., 4 s. obr. příloh.
dc.format.extent 1403374
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject strategické plánování cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject segment cs
dc.subject marketing plan en
dc.subject strategic planning en
dc.subject communication strategy en
dc.subject segmentation en
dc.title Marketingový plán firmy SOFA LINE s r.o
dc.title.alternative Marketing plan of company SOFA LINE s r.o
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Svoboda, Václav
dc.date.accepted 2005-05-26
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on marketing plan preparation for czech retail company SOFA LINE s r.o. In the first part there are all theoretical informations which are necessary for successful marketing planning. The second part describing implementation of theoretical rules into daily marketing practice of the above mentioned company, market, competition analysis and suggestion of marketing communication. The project part is structured marketing plan itself to give synoptic overview of all marketing activities.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 432
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account